Påminnelsefunktion

Navigation:  Specialfunktioner >

Påminnelsefunktion

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Det finns ett tilläggsprodukt till SWINX ScanLev som gör det möjligt att skicka påminnelser om oattesterade fakturor, via e-post. För att den ska fungera krävs ett antal inställningar görs under "Inställningar - E-post"

 

Påminnelser om oattesterade fakturor

För att underlätta arbetet för ekonomiavdelningen finns en påminnelsefunktion (fr o m ver 2.1) för att skicka ut en lista över fakturor som inte är godkända eller attesterade. För att skicka ut påminnelserna går man in i "Fakturaarkiv - Distribuerade", väljer ut de fakturor man vill skicka påminnelser för och klickar på påminnelseknappen. För att kunna använda funktionen behövs programtillägget för epost-hantering.

 

Paminnelse

 

 

Man kan även ställa in vilken påminnelsetext man vill ha med på det mail man skickar ut till sina medarbetare. Inställningen finns i menyn "Inställningar - E-post" där man klickar på knappen "Meddelande" och väljer fliken "Påminnelser"

 

epost-meddelande-21-paminnelse

 

Hur man använder den nya funktionen framgår av nedanstående filmklipp...

 

 

Klippet kan bli lättare att titta på om man väljer högre upplösning alternativt att titta i fullskärmsläge..!